onsdag 14. desember 2011

Smykkeoppgave.

(OBS: BILDER KOMMER!)
Vi skulle lage smykker av sykkelgummi, eller sykkelslanger, traktorgummi, smykketråd, låsemekanismer og hva annet vi fant som var bruktbart. Jeg satt med noen ideer allerede da vi fikk sett en powerpoint som viste produkter laget av disse matrialene.

Jeg begynte med å teste ut gummien for å se hvor tøyelig den var, og for å sjekke om den holdt til ideene mine. Først lagde jeg bare en slags fletting, kun utprøvning men det ble ganske bra. Etter dette begynte jeg å tenke ut flere ting jeg kunne lage.

Jeg lagde et sett med ring og smykke, med grønne detaljer i form av bindesjer, også lagde jeg en bindesj ring og festet stykker av sykkelslanger fremfor også lagde jeg et grønt hjerte av gummi der.

Jeg lagde også et armbånd som jeg faktisk har bilde av, men dette er dårlig. Der har jeg sydd på blå og grønne pærler langs noen linjer som allerede var i sykkellangen.

Til slutt lagde jeg en lenke av sykkelange og monterte på et kors som jeg allerede hadde, og monterte to muttre på hver side av korset. Dette ble ganske fint og det eneste av mine smykker jeg kunne tenkt meg å bruke selv.

Siden jeg ikke har bilder avslutter jeg nå, men jeg leverte iallefall innlegget, bildene får jeg rett og slett ikke tak i på stående fot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar